Findistans

Hello again. Detta inlägget kommer bestå mest av bilder vilket också kan vara kul. Jag har i helgen kört 2st distanspass, ett på mtb och ett på racer på ca 4h'ish. 50mil cykling har jag fått ihop denna veckan och totalt ca 18h.
Förutom det har jag haft kalas/fika hemma hos mig eftersom jag nyligen fyllt år. Trevligt trevligt!!


Robin aka. fet/schmet/pök eller rök har hjälpt mig att ta bort bandningen på min bandel ifrån billingeracet XC också i helgen. Tack så möe Robin!

Ifrån dagens tröskeldistans på racer där jag körde först 2h lugnt tempo, sedan 1h tröskelfart (siktade på 300w+) och avslutade med ca 1h lugnt igen. Riktigt jobbigt att bränna av en 1h intervall på racer alltså, konstant tryck hela tiden och ingen vila. Men förhoppningsvis så kommer jag bli jävligt mycket starkare av detta så worth it!


Ämne: Findistans

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar