Mörker och kyla

Kyla och mörker.
Idag är det Fredag och jag har inte gjort något speciellt. Jag har först jobbat och sedan kommit hem från jobbet. Sen käkade jag och efter det begav jag mig ut för att cykla. Det var kallt idag, närmare bestämt -8 grader. Men som tur var så hade jag precis rätt kläder på mig så jag frös ingenting! Första gången jag inte fryser när jag är ute och cyklar när det är riktigt kallt som det var idag.

Det jag hade på mig var:
1st knälånga strumpor
1st varma kallingar
1st knävärmare
1st bib shorts
1st långa varma byxor
1st merino ull överställs tröja 
1st specialized jacka som var vaarm och skön
1st halsskydd i form av bomull
1st specialized vinter skor
1st fett varma skoöverdrag
1st tumvantar
1st mössa

Ja, ungefär det. Ska inte gå in mer i detalj men det var bra kläder som jag lyckades hålla värmen i utan att bli svettig. Perfekt!

Nu är det sovedax. Imorgon förmiddag hade jag tänkt att först köra en cykelcross tävling som går i Tibro Rankås och sedan köra ett distanspass på eftermiddagen. Det laddar vi för. Hejs


Stötte på en tänd lykta på en grusväg mitt ute i skogen som lyste upp mörkret lite. Blev genast lite roligare stämning i skogen

Strava för dom nördiga: www.strava.com/activities/436169537

Ämne: Mörker och kyla

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar