Usa PART1

Äntligen.
Vi är framme. Efter en massa timmars resande och stånk fram och tillbaka så är vi äntligen framme i Florida och det är hur varmt som helst! 
Vi anlände i Miami och tog en taxi ut till Miami Beach där vi spenderade två dagar på ett helt okej hotell.
Temperaturen här är ju helt sjuk. Det är extremt varmt och riktigt luft fuktigt och går inte alls att jämföra med hur det är hemma. Runt trettio grader är det och det känns som om det kommer bli riktigt jobbigt att träna här.. men men. Det ska nog gå.

Efter Miami Beach tog vi våran hyrbil och bilade ner till Key West som var en riktig paradis ö! Vi spenderade en natt på ett sjukt fint hotell precis vid stranden innan vi började våran resa mot huset där det är meningen att vi ska stanna i åtminståne en vecka. Det ligger i Port st Lucie vilket ligger precis vid Jupiter där Parneviks bor. Dit måste man ju bara åka.

Känner att jag börjar sväva iväg lite så får komma på spåret igen. I skrivandets stund så sitter jag i huset med resten av gänget och klockan är 21:22. Vi ska snart sova och imorgon ska i alla fall jag försöka hitta ett ställa där man kan hyra en racer eller liknande så jag kan träna lite. En karta till GPSen hade också varit najs att få tag i så att man inte hamlar mitt i bushen och inte hittar tillbaka..

Nån som känner igen volleybollen?