Vem vet mest?

Ja, vem vet mest egentligen. Jag vet vem som vet mest, och det är inte jag.

Igår var det fredags finalen i Vem vet mest på tv och Gunnar (min morfar) hade tagit sig vidare dit. Vi satt hemma hos mormor i soffan och hejjade för fullt, och gissa vem som tog hem det hela då? Gunnar såklart! Så jävla grymt gjort av honom, riktigt häftigt att få sitta där i soffan med självaste vinnaren. Nog för att jag visste att du var allmänbildad Gunnar men det här var en överraskning! Grymt jobbat iaf :)

Idag har jag däremot gjort som jag brukar göra, nämligen cyklat. Första racer passet har jag klarat av idag i strålande vårsol. Hur gött som helst och imorgon blir det ännu ett racer pass fast något längre än idag. Nu ikväll jag kört dagens andra pass, nämligen intervaller. VO2 på schemat idag och det gick väldigt bra.
Nu ska jag äta havregryn och mjölk, även känt som gröt. Ha en bra kväll! Chao

Ämne: Vem vet mest?

G

Grattis, Gunnar! Grymt grubblat!

Ny kommentar