23år och hemmatävling

Hallå. Vad har hänt det senaste egentligen?

Jo, jag har fyllt 23år! I Lördags faktiskt, och då passade jag på att cykla en tävling på hemmaplan såklart. Billingeracet XC där vi körde 5x4.8km ungefär på en riktigt rolig bana. Jag slirade in på en 6e plats efter 5hårda varv som jag är nöjd över. På uppvärmningen krashade jag nämligen och slog i handen och låret rejält. Kunde cykla tävlingen efter men var lite svårt att greppa styret. Tur att adrenalinet tog över lite efter att jag gjort ytterligare en vurpa och slagit i handen igen. 

Jag har fyllt 23 år också. Förutom cykeltävling så firades detta med att jag och några kompisar gick ut på matfestivalen och tog några öl. Det slutade med att vi hamnade på glädje där Kim var snäll och bjöd på ett helrör, trots att jag hade tänkt att gå hem just då haha.. En rolig kväll helt enkelt. Dagen efter körde jag inte i Hjo och det var inte för att jag var bakis, vilket jag inte var, utan för att jag knappt kunde gå för att låret gjorde så jädrans ont. Fick istället vara åskådare när Viktor och Sebbe körde riktigt bra. Viktor tog faktiskt hem vinsten i elit klassen, riktigt gött!

Grymma bilder ifrån dagens race finns på länken nedan:
www.facebook.com/pg/AbergLevinPhotography/photos/?tab=album&album_id=458678104513850

Ämne: 23år och hemmatävling

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar