4:39:49h senare

Ja just precis. Idag har jag dammat av ett gött distanspass.

08:00 hade vi bestämt samling vid arenan i Skövde. Jag var först på plats (första gången jag är i tid haha..). När vi rullade upp för billingen vid 08 så var det Jag, Sebastian O, Richard, Sebastian H, Viktor och Fredrik Berg som var med. Kul att Berg åkte ner från Örebro för att köra med oss. Med andra ord var vi ett starkt gäng. David anslöt också efter ca 30minuter.
A1 stod på schemat och vi skulle köra billingeracet för att mäta upp det. Och det gjorde vi. Det gick bra men jag blev ganska trött på slutet eftersom jag inte hade med mig tillräckligt med käk. Nybörjarmisstag från min sida, 2bananer räckte alltså inte. Men jag klarade mig runt. Nu ligger jag mest i sängen och slappar som bara denn. Vi får väl se om det blir något mer gjort idag men det skulle jag inte tro.

Imorgon bjuds det ännu på ett A1 lugnt pass. Vi får se vad det blir men Viktor och Berg, som sover över här, skulle köra 4h så jag kanske hakar på dom. Inte i 4h men i 2h kanske. Jag har nämligen 2h på mitt schema imorgon. Så det får räcka.

Dagens pass hittar ni här: www.strava.com/activities/432465889


Ämne: 4:39:49h senare

Fina bilder

Fina bilder, olsson på fetingen gillar plöjda gärden

Ny kommentar