4h i regnet

Precis som rubriken säger så var det 4h distans i kylan igår. Startade 08:00 ifrån arenan i Skövde och det var jag, Loket och David som körde idag. Det blev ett fint pass på 90km och 4h20min ungefär för mig. Dom andra 2 körde 5h idag. Antar väl att dom är starkare än jag...

Idag (Söndag) så hade jag 2h lätt cykling i mitt program. 11:00 åkter jag hemifrån mot grönhult för att möte upp Sebbe H som körde från Skövde. Han hade 4h på sitt schema så det passade bra att han körde till Tirbo, mötte upp mig och sedan körde 1h själv. Det var ett kul pass även om det blåster sjukt mycket och regnade och till och med snöade (och haglade!!). Värre väder får man leta efter. Men som sagt, det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder. Vet egentligen inte om jag an hålla med om det eftersom jag inte gillar regn och tycker det är ganska segt att träna i, men vad vet jag.
Nu är det iaf dags för adventsfika. Vi hörs!

 

En skön video på det också :)

 

Ämne: 4h i regnet

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar