Åhus

Godkväll damer och herrar. Jag sitter just och kollar på parneviks och äter godis, gott? Ja. Det är precis paus så jag passar på att skriva ett försenat inlägg.

I Måndags så var det träningstävling i ryd, Billingeägget. Från att ha varit ca 50 deltagare förra året så var vi 120st denna gången!! Sjukt mycket folk, och ett grymt arrangemang av de som var med. Bra jobbat.
För min del så tyckte jag det gick helt okej. Körde på från starten och efter ca ett halft varv så var jag på 4e plats. Den placeringen behöll jag sedan in i mål och fick vara nöjd med det. Före var Loket (1a), Berg och Viktor. Starka pojkar de där. Alltid lika kul när Berg kommer ner och kör med oss också, och denna gången blev det ju en överaskning ;) Skoj!

Vad händer i helgen då? Läger i Åhus såklart! Imorgon drar vi ner för att köra ett litet läger med Skövde CK. Jag är taggad och tror det kommer bli sketasköj som man säger i skaraborg. Mtb kommer det att bli för min del och vi kommer ha guider ifrån Åhus som visar oss banor osv. Kommer bli grymt. Desvärre kommer det inte att uppdateras något här föräns kanske på Söndag eller Måndag, så ni får klara er utan mig några dagar. Borde väl gå? Jag tänkte väl det.

Bilder ifrån Billingeägget:

Cred till farsan för alla bilder. Mer finns på: www.svenskalag.se/galleries_show.asp?teamid=18132&TeamGalleryID=48581

Ämne: Åhus

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar