Ännu en dag med regn och blåst


Godkväll.

Dagens inlägg kommer som vanligt att handla om cykling, kul va? Hoppas det är därför ni är här!
Igår så skrev jag i Skövdes träningsgrupp på facebook att jag tänkte köra ett 3-4h distanspass i Tibro trakterna. 3personer nappade, varav 2st kom och en sket it (eller vad vet jag..han dök inte upp iaf). Så klockan 09:55 när jag kom till rankås parkeringen som var utgångspunkten denna gången så var Johan redan där och Henri. Farsan hakade på någon timme in i passet också med sin elhojj. Perfekt att använda om man ska vara kameraman, som han var idag.
Iallafall så var det vääääldigt blåsigt idag och för det mesta hade vi sidovind. Sista timmen så regnade det också. Sjukt jobbigt när kläderna började bli genomblöta och man började frysa, men men som tur var så var jag nästan hemma då.
Annars var det ett bra pass. 3h 47min fick jag ihop och jag är nöjd med det. Som vanligt så kan ni se mer info om passet HÄR

2a advent har det hunnit bli också. Läste någonstans att det var varmare idag i Stockholm än vad det var på midsommar. Det är ju gött, eller?
Oavsett hoppas jag ni har haft en trevlig dag med massor av fika. Massor med bilder blev det idag, och jag hoppas ni gillar dom :-)


Johan mekar!
Blandad terräng, på slutet körde jag lite fel på ett ställe så istället för grusväg så blev det teknisk stig med inslag av massor sten

 

Några av farsans bilder:


Starkaste Johan är lite före hela tiden
Johan gör en snygg vurpa

Blåser bra!

Ämne: Ännu en dag med regn och blåst

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar