Another brick in the wall

Hej hej hejj. Dagen går mot sitt slut och jag sitter vid datorn och lyssnar på musik. Lyssnade just på Another brick in the wall med Pink Floyd, bra låt. Den kan summera dagens tränings pass lite också.

100km cykelcross blev det idag där jag körde första timmen själv och mötte sedan upp Conny, Kaj och Benny. Anne var med i ca 40min också innan hon vände.
Tempot var bra till en början och dom första 3h hade vi ca 26km/h i snitt. Sen blev jag trött. Riktigt trött också. Närmare bestämt så tror jag att jag väggade lite... Iaf så var sista timmen av dagens 4h pass riktigt seg och det var mycket motvind hem. Men det härdar hoppas jag, för imorgon är det dags igen. 3h står på schemat och det kommer att köras i Skövde vid 10 tiden. Samling vid arenan om någon är sugen.

Hade med mig min Gopro idag som jag tog några bilder med. Njut och ha det bra. Hejdå

Ämne: Another brick in the wall

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar