Årets första dopp

Hejj. Idag har jag inte cyklat! Eller jo, det har jag faktiskt. Men innan jag gjorde det så tog jag årets första dopp.
Jag mötte upp Jonas hemma hos honom för att åka till deras stuga som ligger vid viken. Vädret var helt okej och vi tog deras båt och åkte ut på en tur. Riktigt gött att slappa på sjön en stund faktiskt. Ett dopp blev det också trots att jag inte ville för att det var 18 grader i vattnet. Kallt tycker jag!
Efter detta så grillade vi ica körv och sedan begav vi oss ut på en cykeltur. Jonas har precis köpt en ny hojj så han är riktigt snabb nu, får ta i ordentligt för att orka hänga med där ;)

Det var skönt att rulla ur bena en stund idag efter gårdagens distanspass. 125km in på kontot tillsammans med Marcus och Erik Lundell. Bra pass grabbar, får vi göra om igen. En fika hann vi med vid kinekulle också på blombergs cafe. Typ en av dom första fikarundorna för mig, riktigt trevligt.

Ämne: Årets första dopp

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar