Backar

Hallå igen. Klockan är 18:26 och solen tittar in genom fönstret. Hur gött är inte det?
Idag har jag cyklat. Ovanligt va? Nä jag vet. Det blev ett backpass där jag först cyklade in till Skövde från Tibro (ca 2mil) och sedan körde 7st backar. Till en början körde jag 6st gånger upp för simsjöbacken och sedan körde jag en gång i billingebacken. Benen kändes bra idag och formen kanske är på väg? Gött är det när man känner att man kan trycka och inte blir trött!
10 mil fick jag totalt idag och det är en bra start på helgen. Imorgon hade jag tänkte köra lugnare distans i ca 4h. Skövde har gemensam söndagscykling där man kan vara med och jag tänkte faktiskt vara med där imorgon i snabba gruppen. Givetvis cyklar jag först till Skövde och sedan kör jag med dom, och cyklar hem. Så är tanken iaf. Jag kanske väggar vem vet, men jag tror jag orkar. Ladda ordentligt med mycket mat nu bara ;)

Jonas my cameraman har varit på besök hos mig idag på eftermiddagen också. Han har fått lite mersmak för cyklingen och köpte därför en racer av mig idag. Hans mål är att ta sig runt Viken runt som är om 2 veckor så det är väl dax att börja träna lite lätt nu kan man tycka. Det blir nog grymt!

Pics:

Jonas nya hojpan. Den är grymt snabb


Dagens fråga: Är glasögonen fake eller äkta oakley? Den som svarar rätt får cykla med mig imorgon

 

Ämne: Backar

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar