Backe och tester

Hallojs igen. Imorgon är det Långfredagen och jag ska jobba. Kul va? Jag tjänar ju iaf in lite pengar och tid så jag kan vara ledig någon gång i framtiden.

Idag har jag tränat och testat mig. Först körde jag laktattest hos träningskonsulten i Skövde och efter det brände jag av ett backpass på racern.
Hur gick tested då? Det gick bra! Jag hade förbättrat mig från förra gången vilket är gött. Mitt nästa inlägg kommer handla mer om testet när jag har fått siffrorna till mig av träningskonsulten. Det borde bli imorgon för er som är intersserade.

Backpasset gick också bra. Jag hade tänkt köra 8st backar idag och så blev det. Fick sällskap av Erik Lundell första 2 intervallerna sen blev han seg och skulle köra en annan runda. Trodde inte mina ögon när jag mötte upp honom och han körde barbent, haha! Kung Erik. Grymt karigt att köra sommarklädd när det är 4grader ute. Dessutom hade han kört ett skidpass imorses så jag kan förstå att han var lite mosig i benen. Så kan det vara ibland. Jag fick iaf till mina backar bra och körde 6st i Lerdalabacken och 2st i Billingebacken. Fint.

Bjuder med mig av lite bilder från gårdagens racer pass också. Så grymt fint var det!

Någon som kan gissa vart den sista bilden är tagen?

Ämne: Backe och tester

Var är bilden tagen

Vägen mellan Värsås och Tibro, innan Ingelsby?

Sv:Var är bilden tagen

helt rätt anders! grymt fina vägar där :)

Backe och tester

Nästa gång krävs det förhoppningsvis mer än 2 intervaller för att knäcka mig...;) Vissa bilder vackrare än andra i detta inlägget...gillar naturen.

Sv:Backe och tester

det hoppas jag verkligen erik ;)

Ny kommentar