Bra ben!

Hallå. Hur mår ni? Jag mår bra och jag hoppas ni med gör det. Bra början på ett inlägg det där.

Dagens pass blev ett distanspass. Benny var med (kanske sveriges starkaste 53 åring) och drog och vi körde mestadels asfalt och grusvägar. Här är rundan för er som är nyfikna.

10mil fick jag ihop vilket var dagens mål, eller ja, 4h var väl egentligen det jag skulle köra men jag kände mig stark så jag körde lite extra. Gött när man känner att man kan trycka på hela passet utan att bli trött och seg. 

Varierande väder bjöds det på idag och till en början snöade det väldigt lätt men i Skövde slutade det helt. På raka linan var det värdelöst underlag i form av snö kucklor och is och det gick långsamt som skrå. Sedan började det vrålsnöa och då var det tur att man hade glasögon på sig. Mindre tur hade Benny som inte hade glasögon och ramlade på ett ställe. Hoppas du är okej starke man.

Imorgon väntar det mtb i Rankås med teamet och det ser jag fram emot. Kan bli kul att se hur det går. Ha det gott så länge och njut av mina fina bilder (som vanligt!)

Ämne: Bra ben!

Ser fint ut

Benny är grym, frågan är om han kommer att tävla något iår.

Ny kommentar