Dan efter

Dan efter Julafton är kommen och jag har precis dammat av ett gött intervall pass. Gårdagen var bra och jag åt massor med god mat och öppnade presenter (sa ju att jag hade varit snäll). Idag var det tröskel intervaller på mitt schema och jag körde 8st 7x3 or. 1minut 2-5slag över min tröskel och 1minut 2-5slag under tröskeln. Make sence, eller? Jag hade starka ben och kunde mata på bra. Det kändes helt enkelt grymt bra idag. Jag kan bara gissa mig till att det var all god julmat som jag fick i mig igår som gjorde att det fanns krafter i benen, eller vad tror ni?

Resten av dagen kommer att spenderas.... ja, jag vet inte riktigt. Mina kompisar vill ju givetvis att jag ska hänga med ut ikväll men jag är inte så jätte sugen på det. Brukar vara extremt mycket folk ute på juldan och det är bara jobbigt. Sen hade jag tänkt träna imorgon vid 08:00 också och då är det inte så roligt om man mår kass och är helt slut. Vi får se hur det blir helt enkelt.
Nu ska jag nog sova i en timme iaf, för det kan behövas. Ha en fortsatt bra dag allihop och sköt om er. Chaooo

 
Jag hade sällskap idag i lokalen av K-G och hans pöjk Ludde. Även Anders Ståhl var på plats och trampade ur lite julmat. Trevligt

Ämne: Dan efter

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar