Dan före julafton och starka ben

Kvällning. Är det ens ett ord? Jaja, ni förstår nog vad jag menar. Om ni inte förstår så menar jag Godkväll.

Idag är det dan före dopparedan och jag har kört ett gött distanspass. 9600sekunder blev det eller 2h40min om man föredrar det bättre. Jag hade riktigt starka ben idag vilket resulterade i att jag lade in lite mer backar i passet än tänkt. Bra känsla när man känner sig stark i benen.
Efter mitt lilla distanspass så har det inte hänt så mycket. Jag har försökt slå in lite paket men det sket sig ganska fort eftersom det inte fanns någon tejp. Får fixa det imorgon istället... (sen som vanligt)

Hoppas det är bra med er alla och att ni har lyckats få till lite julstämning där hemma. Hos mig (farsan) ser det ut som vanligt. Inte mycket julstämning här inte, men det gör inte så mycket, bara man får många paket. Ja, jag har varit snäll i år tomten. Hoppas du läser detta och tar åt dig nu i sista stund!

På dagens cykelrunda så togs det lite bilder. Delar med mig av dessa och hoppas ni får en fortsatt bra dag och en riktigt god jul. För min del är det vilodag imorgon och det ser jag fram emot

Ämne: Dan före julafton och starka ben

God jul

Gött Jesper, Starka ben vill man alltid ha, vi ses hemma hos mig :)

Ny kommentar