Distanskungen och jag

Godkväll.
Nu är jag trött och seg i benen. Detta kan bero på att jag har cyklat idag. Och länge blev det. 5h närmare bestämt, och ca 8mil.
Runt 8 tiden imorses rullade jag iväg mot Skövde för att möta upp självaste distanskungen aka. Sebastian Holmgren. Det snöade och det var härligt att det äntligen kom! Men jobbigt var det.
Första 3h gick väl bra och jag frös inte så mycket. Dom sista 2h var däremot riktigt tråkiga och mina fötter var helt stelfrusna. Jag hoppade av cykeln några gånger för att springa igång fötterna men det gick inte, så tillslut körde jag bara på. Det var riktigt mycket snö på hemvägen (typ 10-20cm) och spårigt efter bilar som hade kört. Sakta gick det och jag ville bara komma hem och värma mig. Men jag körde på, och jag kom hem. Blev lite längre än tänkt idag men det gör inget. Nu hoppas jag på att mina tår inte har förfrusit och att dom tinar upp. Sova hade varit gött nu men det går inte för att klockan är ju bara 18:20. Nä, jag ska nog kolla på sällskapsresan snowroller tror jag. Som vanligt får ni ha det så bra och vi hörs när vi hörs. Hejs


Värmer mig en stund i vallaboden på billingen. Tyvärr frös jag lika mycket direkt när jag kom ut igen men det var gött så länge det varade (2minuter typ)

Ämne: Distanskungen och jag

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar