Dubbdäck och is

Är ungefär vad dagens pass bestod utav. Ett par dubbdäck och en massa is.
Direkt efter jobbet så åkte jag till Sportson i Skövde för att införskaffa mig ett par rejäla dubbdäck till crossen. Kenta hjälpte mig att hitta ett par bra och jag gick nöjd därifrån. För er som behöver ett par bra och ganska billiga dubbdäck till cykeln så kan jag efter ett pass rekomendera Icespeed av Suomi Tyres.
Efter att ha slängt på däcken så begav jag mig ut på en runda. 2h var tänkt idag och det blev det. Jag lade först rundan på strava som jag sedan matade in i gpsen och körde efter. Sjukt smidigt att göra så, då behöver man inte tänka på vart man ska köra och man kan alltid försöka utforska nya stigar och vägar.

Som sagt så bestod dagens pass utav mestadels is, eller ja, lera var det väl också. Jag körde mycket grusväg och på de flesta ställena var det blank-is med vatten ovanpå, så halt var det. Men däcken tuggade i sig isen bra och jag klarade mig ifrån att ramla.
Nu gör jag inte så värst mycket. Har precis mosat (bokstavligen) i mig en banan och bänkat mig framför datorn för att kunna uppdatera alla ivriga läsare. Några bilder ska ni få också, förmodligen det som alla väntar på haha. Tyvärr så lever min kamera sitt egna liv så bilderna rent ut av suger men man får nöja sig med det man får. Ha det bra gott folk och köra lugnt i halkan!


Skitigt!! Syns dock inte eftersom kameran är helt kass
Dagens rundaaa: www.strava.com/activities/443243400


Försöker att få hela sverige blåfärgat. Går sakta men säkert framåt! (strava heatmap)

Ämne: Dubbdäck och is

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar