En bra dag

Tjenare tjeenare.
Idag har det varit en bra dag. Jag har börjat komma igång med lite lätt träning nu igen efter jag krashade för 1 vecka sen och idag körde jag testcykel i 1 timme. Det kändes bra i huvudet och även axeln så jag är nöjd. 
Efter det så åkte jag till commerce i Skövde där jag mötte upp en kompis och sen gick vi runt och letade efter en jacka till mig. Jag hittade en bra höst jacka och även ett par jeans. Gött! Känns typ som om det var 100 år sen jag var på commerce. Trevligt ställe det där.

Efter det hämtade vi upp Crommert och sedan åkte vi hem till honom och chillade. Vi bokade även en skidresa till Val Thorens v.3 som jag ser fram emot som sjutton nu. Ska bli grymt kul att få åka skidor igen. För er som inte vet så var vi (Jag, Jonas och Crommert) i Chamonix Frankrike förra året och åkte skidor. Det var bland det roligaste jag gjort och det måste verkligen göras om. Nu kommer det gå lite lättare att köra testcykel i vinter när man har något gött att se fram emot.

Sen har jag inte gjort så himla mycket mer. Städat rummet (också första gången på 100år) och ätit mat. Jag är sjukskriven en vecka till men vi får nog allt se om jag går till jobbet ändå och gör något. Får inte lyfta tunga saker med axeln eller egentligen inte påfresta den alls utan den måste vilas så att det läker bra. Men det vet vi nog hur det är med att vara stilla. Det går bara inte...
Nä nu får jag avrunda detta inlägget för idag. Sängen kallar! Vi höra kompisar.

Mobilbilder deluxe


67 stabila kilo

Pizza!

Ämne: En bra dag

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar