En uppdatering

Hallå! Jag är numera hemma i min bostad i Skövde igen. Gött att komma tillbaka till rutiner igen, speciellt jobbet som jag inte varit på på ca 1månad.. Men första dagen gick bra och det är gött att få jobba igen.
Sammanfattningsvis så har lägret varit bra. Jag har dragit på mig 1 skada och inte kunna träna riktigt som jag ville, men det har gått rätt så bra ändå. Totalt första veckan fick jag ihop ca 12h (lite pga skadan) och andra veckan 21h (också lite pga skadan). Jag är ändå nöjd med det och oavsett om jag har blivit bättre eller inte så har jag iaf blivit lite brunare än vad jag var innan.  
Jag vill också tacka 30K för att jag fick komma in till deras sjukgymnast Simon såpass snabbt som idag för en undersökning av hälsenan. Den är som sagt fortfarande inte bra men det blir bättre och bättre och jag hoppas kunna få iordning på det så snabbt som möjligt så att jag kan börja träna ordentligt igen, för man vill ju inte tappa allt för mycket pga en skada.

Nu kommer det bilder ifrån resan. Ha en bra kväll!

 

Ämne: En uppdatering

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar