Finbesök

Tjenare tjenare. Klockan är 21:10 och jag ska snart lägga mig. Sova är ett an av dom viktigaste grejerna man måste göra för att bli starkare när man tränar. Äta är ganska viktigt också, och även att träna.

Hur som så har vi fått fin besök i trakterna i form av Fredrik Berg. Han kom ner idag och ska stanna till på Lördag (rätta mig om jag har fel berg) för att träna och köra våran tränings-tävling på Lördag som går av stapeln i Hönsa. Ni kommer väl?
Inbjudan hittar ni här: www.svenskalag.se/skovdeckteamsportson/nyheter/769694/traningstavling-i-honsa

2h A1 körde jag idag och det blev inomhus tillsammans med Berg, Viktor, Sebbe H, Richard och Oskar. Lite roligare när man är några istället för att köra själv. Passet gick bra och jag känner mig bra i benen. Kan bli farlig till helgens race känner jag!
228W snittade jag under dagens 2h och det kanske inte är jätte höga watt men en förbättring för min del. I December körde jag på ungefär 200W när jag låg i min A1 zon, och nu hade jag ca 230W. Det är ju kul! Bara köra vidare nästa vecka och sedan ladda för Gran Canaria i 1v, jag är taggad! Nu är det sovedax. Haa det :)

Senaste 4 veckornas träning. Har hållt i bra och mosat på

 

Ämne: Finbesök

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar