Försenad avgång

Hallå.

Jag är just nu på plats på flygplatsen. Vi åkte 05:00 hemifrån Skövde för att hinna i tid till planet som skulle lyfta vid 09:00. Väl framme på flygplatsen så fick vi reda på att planet var försenat till 11:00. Trist tänkte jag, men efter att ha väntat ut tiden så blev klockan äntligen 11:00. Då fick vi reda på att det var försenat ännu en gång till 12:00. Ännu mera trist.
Så just nu sitter vi och bara väntar. Jag tänkte att jag slänger upp min dator för att uppdatera er läsare lite igen, det kan ju gå ett tag emellan gångerna...

St Anton ska vi alltså till och åka skidor. Det är jag, Jonas, Crommert och Sandra som ska åka tillsammans. Jag har aldrig varit där förut så det ska bli riktigt skoj, jag tog med mina puderskidor så hoppas på mycket snö! Nu är det snart dags att boarda planet, vi hörs!

 



Bild på ett styre som jag hade tänkt ha på min vinterhoj, och en skavd häl. Fick något konstigt exsem efter gårdagens 4h runda, ingen aning om vad eller hur jag fick det. Jöbbiiiigt

 

Ämne: Försenad avgång

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar