första 4x4+4 för i vinter

Tjena. 
Idag har jag kört intervaller, vinterns första 4x4 intervaller kördes och det kändes riktigt gött. Förra året så vet jag att jag har kört på ungefär 360-370w och testade därför att köra på 360 idag. Det kändes okej och jag ökade lite dom sista 2 intervallerna. Riktigt gött att fått det gjort och till nästa gång så kan jag nog köra på 370w eller mer. Ska bli skoj att se!

Så här såg dagens siffror ut:

www.strava.com/activities/798305433

Bilder!


Förra Söndagen körde jag ett distanspass på 4h. Jag hade inte riktigt knäppt ena skon så när jag kom hem hade jag aaas ont i hälsenan. När jag vaknade på måndagen så gjorde det fortfarande ont och var svullet. Då googlade jag lite och fick fram att jag förmodligen hade fått hälseneinflamation. FAN. Därför har jag bara kunnat cykla inomhus denna veckan vilket är lite segt, men det börjar bli bättre nu. Jag har också flyttat bak klossarna på skorna så mycket som går så att det inte ska göra ont när jag kör, och det har funkat bra. Vi får se om jag lyckas köra ute imorgon eller om det blir ett 4h pass i källaren, vem vet. 

Ha det gott!
 

Ämne: första 4x4+4 för i vinter

Bike

Du får allt spänna vaderna

Ny kommentar