Första inlägget

Här kommer mitt första inlägg på min nya hemsida som jag skapade för 20minuter sedan.

I skrivandets stund så försöker jag klura ut vad jag egentligen håller på med... jag har ingen aning.

Om någon vet hur man gör för att det ska bli bra så kontakta mig gärna!

Tillbaka till skrivandet igen. Jag var i vårgårda idag och kollade på mtb tävlingen. Jisses vad sugen jag var på att cykla! Jag har ju som sagt varit sjuk i ca 2 veckor nu och inte tränat ett enda pass under den tiden. Suger riktigt hårt faktiskt, men jag börjar att bli frisk nu igen. 
Tävlingen var för övrigt riktigt rolig att kolla på och jag är nöjd ändå. Ska försöka att bifoga lite bilder här sen när jag fått ordning på sidan lite bättre. Om det ens kommer att hända!

Ni får nöja er med denna texten, för mer orkar jag inte skriva. Men det kommer mer det lovar jag!

Ha det!