Första passet igen....

Halloj igen.

Som rubriken lyder så blev det mitt första pass idag igen... hur det nu går till. Nä men jag blev dålig i halsen igen efter mitt förra pass för 1 vecka sedan och har inte tränat något sedan dess. Det måste ju vara något fel på min hals alltså... Riktigt surt är det iaf.
Men det gick bra idag. Jag körde ifrån tibro till skövde och när jag väl var uppe på billingen efter att ha slitigt ihjäl mig i strupen så hjälpte jag farsan med att pila inför morgondagens träningstävling. Jag kanske tjuv-testade banan lite också men det kan jag behöva. Det kommer iaf att bli riktigt grymt! ca 2h totalt fick jag ihop.

Annars har det inte hänt så himla mycket. Jag har beställt en massa prylar till min BMW som jag ska försöka montera nu när jag har ledig vecka. Har jag sagt det förresten? Det är ju så himla gött att vara ledig och få vila ut lite..
Mer än så här blir det nog inte denna gången. Jag måste ju få sova lite också och inte bara sitta vid bloggen. Godnatt alla trogna läsare (typ 2st?)

 https://www.strava.com/activities/312432055 

Vilket spår ska man ta? Det till vänster (B) eller det som går över vagnen (A)?