Första passet

Hej igen ni som läser. Nu har jag äntligen fått lite tid över till att skriva några rader om hur det har varit så här långt.

Jag har det bra. Jag har lyckats hitta ett ställa att hyra en cykel och jag har kört 3st pass hitills. Vi har varit här i snart 1 vecka och 2 veckor återstår.
Jag kan ju säga att det inte riktigt är som hemma här... Dels för att det är sjukt varmt och luft fuktigt men också för att allt är så himla stort och mäktigt. 

Jag har lyckats damma av 3st pass på racern och det har gått bra. Första passet körde jag med några lokala cyklister som jag träffade vid cykelaffären, och jag var med på deras träning. Det funkade bra och det gick inte jätte fort. Men värmen tar ut sin rätt och jag blev trött och nöjd ändå. 65km blev det.

Mitt andra pass körde jag själv ifrån Maria där vi bor till Johan där Johan och Joha bor (2st sköna grabbar som också är med oss). Det är ca 15km emellan varandra men jag tog en liten omväg och det blev tillslut 32km. 1h tog det och det var sjukt jobbigt och varmt.. Men riktigt gött.
 

Mitt tredje pass körde jag idag vilket var hem ifrån Johan till Maria. Jag orkade inte ta någon omväg eftersom jag var ganska seg och det var mitt på dan när solen stekte som mest, så det blev 15km totalt.

Sammanfattningsvis så kan jag ju säga att det är riktigt tacksamt att cykla här där vi bor i ST Port Lucie. Det är väldigt stora vägar men de flesta har en egen cykelbana som man kan köra på och bilisterna är väldigt sjyssta och håller avstånd osv. Enda nackdelen är att det är så himla varmt.

Bilderna som ni alla väntat på kommer här ifrån ett utav mina cykelpass. Ha det!

Robin borrar på cykeln.....

Glömde gps fästet hemma så fick tejpa fast den... funkar ju det med