Framme

Hej svejs. Klockan är nattetid och vi har kommit fram till hotellet. Resan hit har gått bra och inte varit allt för seg faktiskt. Planet tog ca 2h30min och efter det var det en busstur på 3h från Geneve flygplats till hotellet i Val Thorens. På bussen plöjde jag igenom delar av boken "Kondition och uthållighet" som är en bok som handlar om träning. Intressant läsning.

Nu ligger jag i min stora dubbelsäng som jag vann (dom andra sover i var sin 1 bäddarssäng) genom en omgång sigg sagg sugg följt av sten sax påse. Det kändes gött att vinna som vanligt. Marillion lyssnar jag på också, tack till farsan som spelade dom oavbrutet igår hemma så jag också börjat lyssna på dom.


Jag bör nog försöka sova nu för 08:00 ringer klockan och då är det full fart upp ur sängen och rakt ut i backen. Det kommer bli grymt! Inga bilder idag tyvär men det blir mera imorgon. Så stay tuned folks!

Ämne: Framme

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar