Gp lopp i sista sekund

Hallå. I Fredags så fick jag höra på jobbet runt lunch tid att det var Tre Berg GP i Skara och bleb genast intresserad. Jag åkte dit på kvällen och efteranmälde mig. Jag fick stå längst bak i det grymt starka startfältet när starten gick. Jag klantar mig som värsta nybörjaren och får inte ens i pedalen på ca 4 varv. Kommer efter direkt och lyckas komma ikapp några andra cyklister, men klungan försvinner framför mig. Ett ruggigt tempo redan från start och loppet är kört för min del. Jag kör vidare ändå tills jag blir varvad efter ca 20min. Grymt kul och väldigt jobbigt! Nästa gång ska jag få i pedalen direkt så kanske jag kan åka med huvudklungan ett tag.
Resultat från dagen: www.treberg.se/wp-content/uploads/2016/09/resultatlista_treberg_gp_2016.pdf

 

Ämne: Gp lopp i sista sekund

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar