Grusvägsrally

Godkväll.

En liten summering av helgen vore kanske på sin plats.
I Lördags så körde jag ett cykelcross evenemang i Tibro som Kaj Kosonen hade styrt ihop. Det var 7st som startade och jag var en av dem. En jobbig och rolig bana var det som vi körde 4st varv på, med mycket skogs partier som var hyfsat tekniska men riktigt jobbiga. Speciellt på crossen!
Men det gick bra. Jag kom på en 2a plats efter Johan Noren som var starkast. Bra kört alla som var med och tack för ett roligt arrangemang Kaj.

Idag så var det distans på schemat. 3h hade jag planerat in och det blev det också. Jag fick sällskap av Viktor, Johan och Benny.
Jag hade styrt ihop en bra runda på strava som vi körde efter och det var ett riktigt lyckat pass tyckte alla. Även om Viktor fick punka och tvingades åka med farsan hem i bilen (efter att ha pajjat min extra slang..)
Benny fick tyvärr också vända efter ca halva rundan efter att han hade tappat sina skärmar och glömt sina glasögon efter en pissepaus.. Orutinerat Benny..

77km blev det iaf och denna sträckningen körde vi. (Endast grymt fina grusvägar)

Denna veckan fick jag ihop 13h vilket var tänkt. Det blev en del hårda intervallpass, 3st, och jag är riktigt nöjd. Nästa vecka är det en lugnare vecka med träningen och jag har tänkt att endast köra runt 8h. Då kanske det finns lite tid för annat också (typ fixa iordning min bil så jag kan åka med den) men vem vet. Det återstår att se.

Jag avrundar med lite bilder ifrån helgen och jag hoppas ni gillar dom. Ha det gott och kör hårt! Chao

Bilder ifrån i Lördags

 

Ifrån dagens runda:

Lördags: www.strava.com/activities/436482076
Söndags: www.strava.com/activities/437361716

Bjuder på en långtråkig video också från my point of view!

 

Ämne: Grusvägsrally

...

Grymt goa bilder! Tänka vad lite snö kan göra :)

punka...

Låt inte Viktor mecka slang utan uppsyn!! ;-)

Sv:punka...

nä nästa gång är det nog bäst att någon rutinerad får byta åt honom ;)

keep up

Keep up

Ny kommentar