Höst

Det blir ett inlägg/vecka nu verkar det som. Ska bli bättre på att uppdatera bloggen för er..

Dagen började med att jag och farsan åkte till Rankås och kollade på cykelcross som Kaj hade anordnat. Det var ett gäng som körde runt på en bana som såg ganska jobbig ut. Jag var inte med eftersom jag är lite förkyld. Har nämligen varit det i princip hela veckan så jag har inte kunnat träna något! Segt... Men jag blir nog snart bättre får vi hoppas.
Först i mål på dagens race var min team kamrat Johan Noren från Mariestad. Sjukt stark. Bra kört Johan.

 

Efter det har min kära vän Emir kommit till mig för att hälsa på. För er som inte vet så bodde han i Tibro för några år sedan men flyttade till Värnamo med sin familj. Men nu är han tillbaka för en dag. Och vi har väl inte gjort så himla mycket än så länge. Jo juste, han har beställt en thai-massage till mig om 1h. Har aldrig tagit massage förut så får se hur detta går haha...

Bilder ifrån dagen kommer här. www.youtube.com/watch?v=n5Bd9IK4ChU&feature=youtu.be  Här har ni filmen. Ha det :)
 



Har även hunnit klämma in lite tid i garaget idag också. Vinterbilen är snart redo för besiktning. Sen ska det sladdas

Ämne: Höst

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar