Idrottsgalan Skövde

Hallå igen. Long time no see. Det har inte hänt något speciellt i mitt liv under dessa dagar som jag inte skrivit något på. Jag har varit sjuk och har inte kunnat göra något egentligen... tills idag!

Jag har precis kommit hem ifrån en bra kväll i arenan i Skövde. Farsan var nominerad till årets eldsjäl till idrottsgalan och där har vi varit idag. Det var jag, morsan och farsan som var där i samma sällskap och det var riktigt trevligt faktiskt. Mycket folk var det också! Utöver farsan så var det 2st andra som också var nominerade till årets eldsjäl och jag hoppades verkligen på att farsan skulle vinna för han har verkligen lagt ner enormt mycket tid och kraft på cyklingen och för Skövde CK. En riktigt eldsjäl enligt mig och många andra inom cykelverksamheten.
Tyvär vann han inte utan det gjorde Anders Plantin. Grattis till dig!

Nu är det sovedax för att hoppas på att jag är frisk imorgon så jag kan träna lite igen. Godnatt



Farsgubben ser allt lite nervös ut!

Ämne: Idrottsgalan Skövde

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar