Igång igen

Tjena tjena.

Nu är jag igång igen. Med träningen alltså.
Idag körde jag mitt första pass utomhus (körde 1h inomhus igår..) och det kändes bra. Det kändes ju att jag hade tappat en del men i övrigt kändes det bra.
09:30 var det samling i rankås och det var sjukt många som kom. 34st tror jag närmare bestämt. Det var iaf ett uppstyrt evenemang av Tibro cykelklubb och vi cyklade tillsammans från rankås till vaberget där vi grillade korv. Sen cyklade vi tillbaka hem i 2st grupper. Jag körde i den långsamma gruppen för att inte hetsa på för mycket som jag hade gjort om jag hade kört i den lite snabbare gruppen. När vi kom till örlen så valde jag att köra lite längre (runt örlen) och dom andra körde tillbaka till rankås. Ca 7mil fick jag ihop idag och jag är helnöjd. Grymt kul med så bra uppslutning som det var.

Nu på kvällen så har jag monterat på extraljus på min vinterbil. Kul att få dra lite kablar och så. Man kanske ska bli elektriker?
Mera gör jag nog inte idag iaf. Ni får däremot kolla på bilderna som jag laddar upp nedanför. Ha det!



Bilderna nedanför är tagna av farsan

Jag och starke Benny
Biffen!
Mycket folk!
Starka Tibro gubba!

Volvoo

Ämne: Igång igen

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar