Lugnt och länge

Godkväll. Dagen börjar lida mot sitt slut och jag ska strax lägga mig. Det har varit en riktigt lång dag idag faktiskt.
Började med att stiga upp 04:50 för att äta frukost och göra mig iordning för dagens distanspass. 06:00 hade jag cyklat till skultorp och mötit upp Loket, Erik och Oskar. Det var riktigt kallt på morgonen och jag frös redigt om fötter och händer första 4h av passet. Efter 4h så var vi vid fiket i blomberg vid kinekulle för att ta en rejäl fika. Sjukt goda bullar har dom där, något att rekomendera. Efter att ha käkat en bulle, 2st bananer och en kexchoklad så åkte vi vidare. Jag hade känt mig riktigt stark hittils och den känslan fortsatte hålla i sig hela passet. Riktigt gött att inte känna sig trött i benen eller kroppen som man brukar göra efter några timmars landsvägscykling. 6:31h fick jag ihop vilket är det längsta jag har varit ute hittils (tidigare 5:47). Gött stärkande pass faktiskt. Tyvärr så var batteriet dött vid start imorses i mina wattpedaler, så siffrorna där stämmer inte. 

Nu ska jag sova. Ha det gott!

Dagens: www.strava.com/activities/906090888

Kungen byter slang

Ämne: Lugnt och länge

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar