Mörkercupen har dragit igång

Första deltävlingen i Mörkercupen har gått av stapeln. Ska göra detta inlägget kortfattar.
Jag kom 2a. Ledde tills det var 1varv kvar, tabbade mig och John kom förbi. Sen fastnade jag bakom några motionärer och John vann racet. Fy sjöööen var sur jag var efteråt. Jag hatar att förlora, men jag hatar ännu mer att komma 2a. Sjukt segt men så kan det vara ibland, nu är jag bara mer taggad inför helgen och nästa Mörkercups tävling som går nästa tisdag.

Ha en bra dag vänner!

 

Jag filmade dagens lopp, det blev inte jätte kul film men jag kommer lägga upp den så snart som möjligt. Då kommer ni kunna se den på min youtube kanal som ni hittar på länken nedan:
www.youtube.com/channel/UC1raevTa1HzXhWG1QK5rZ1Q

Ämne: Mörkercupen har dragit igång

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar