Mörkerträning del3 Ryd

Tjenare allihop.
Nu är jag hemkommen från dagens tränings-tävling och jag är seg som sjööen. Det var del 3 av 4st tränings tävlingar som avgjordes idag och det var min första av de 4. Jag fick då starta sist eftersom jag inte kört förut och fick köra om som en dåre. 
64st var det med. 64ST! Det är ju helt galet många. Sjukt kul med så grymt bra uppslutning. Alltså det är mer folk som kör dessa mörker träningar än vad det är som kör ex. västgötacupen. Helt sjukt kul.

Det var max från början till slut idag. 186 i medel puls och 197 max hade jag idag. Galet högt, men det var bara att mosa på och köra så hårt som jag kunde så fick det gå som det gjorde. Är ändå nöjd med dagens race och resultatet var väl inte helt oväntat. Jag var inte alls stark och det kändes verkligen att jag hade tappat mycket på dom veckorna som jag har varit sjuk och inte tränat. Segt, men jag kommer nog tillbaka. Det gör ju ändå inte så mycket eftersom det inte är några tävlingar nu.

Filmade dagens race med Gopro men tyvärr så var kameravinkeln lite dålig så filmen blev inte så bra. Orkar inte ladda upp den eftersom den blev ganska kass. Ska försöka fixa fram lite bilder också men sålänge får ni nöja er med lite tråkig text och en länk till dagens pass på strava. Ha det bra och kör hårt. Yiihaaa

Länken jag nämnde ovan: www.strava.com/activities/426541687
Resultat finns här: www.svenskalag.se/userpage.asp?teamid=18132&userpageid=40153

Massor med bilder: www.svenskalag.se/galleries_show.asp?teamid=18132&TeamGalleryID=45622


Jag och Loket Olsson, som knep 2a platsen på en fatbike! Sjukt stark kille

Ämne: Mörkerträning del3 Ryd

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar