Mtb distans

Tjenare bloggen.

Dagen har bestått av ett distanspass på mtbn. Jag mötte upp Richard som hade cyklat ifrån Skövde och vi teståkte helgens bana i Hönsa. Det är ju en träningstävling i Hönsa på Lördag så vi passade på att åka lite stigar i Hönsa (som jag tror att banan kommer gå på). Man måste ju göra allt för att få lite försprång!
Efter ca 1h stigåkning så var Richard tvungen att dra sig hemåt igen för att få sina 3h. Jag hade 3h kvar så jag körde på som vanligt runt örlen och avslutade med några backar. 4h blev det och det kändes bra i benen, inte ens trött! Eller kanske lite ;)

I Fagersanna möttes jag av dessa 2 starka cyklister som var ute och körde. Givetvis kör dom också på Lördag (hoppas jag?)
Jaroslav Ludvigsson till vänster och Patrik Ferm till höger

Så till alla er som blev riktigt sugna på att cykla i helgen så har ni inbjudan här:

www.svenskalag.se/skovdeckteamsportson/nyheter/769694/traningstavling-i-honsa

Det kommer bli grymt kul! Stigarna är grymma och vi får hoppas vädret blir det samma. Ladda!

Bilder från alla möjliga platser jag varit på idag. Enjoy

Ämne: Mtb distans

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar