Mtb efter 2 veckors uppehåll

Hej vänner och ovänner.

Jag har precis dammat av cykeln för första gången efter 2veckor utan någon träning alls.
Jag har nämligen varit sjuk en lite längre period men det börjar att ge sig nu hoppas jag.

Jag mötte upp Fet och Viktor i rankås i Tibro så körde vi runt lite överallt på fina stigar. Rankås är så jädra grymt när det gäller stigar och riktigt mtb!
Vi drog också ett varv på den nya banan som det arangeras en uci klass 2 tävling på om ca 2månader. Den är riktigt grym, men sjukt jobbig. Det är typ hur många backar som helst på den!!

Efter ca 80mins släp i skogen så drog jag och fet oss hemmåt. Viktor lämnade vi kvar. Undrar om han har kommit hem än... Hoppas det.

Efter dagens pass på dräparn (min hojj) så käkade jag pankakor och sen gick jag ut och spände upp slacklinen. Bra träning det dära. Att gå på en lina... Men sjukt svårt är det.

www.youtube.com/watch?v=DdhGtZMqlQQ

Hur som helst så är jag hemma nu och ska strax sova. Jobb imorgon igen vid 0630... Tidigt!!

Ha det gott och cykla lugnt

 

Dagens pass på strava:
www.strava.com/activities/307161465