Musikhjälpen 2015

Idag har det varit full fart.
09:15 (en kvart försenad) körde jag igång med cyklandet uppe på billingehus. För er som inte vet så hade Skövde CK annordnat ett evenemang där man kunde komma till billingen och köra runt en uppmärkt bana där man skänkte 1kr/varv till musikhjälpen om man körde.

Jag körde totalt i 5:04h och fick ihop 106 varv. Kan låta ganska segt att köra så många varv på en och samma bana men det var rätt okej faktiskt. Jag trodde innan att jag skulle tröttna efter typ 10 varv och sedan bara köra igenom alla andra varv, men så var det inte. Banan var rolig och det fanns hela tiden någon att cykla med. Så tack för ett lyckat event allihopa som var med!
Mitt mål med dagen var att köra 100 varv, och det lyckades jag med. Ett annat litet mål jag hade var att ta hem KOM'en på dagens segment, och det gjorde jag också! Snabbast vinner, eller hur?

Direkt efter det åkte jag hem till moster för lucia-fika. Det satt riktigt fint och jag får tacka för det (inga bilder därifrån tyvärr..)

Nu är jag trött och seg i benen och kroppen. Veckans träning har verkligen varit jobbig. Men det är en skön känsla ändå tycker jag. Nästa vecka kommer bli lite lugnare så att jag kan få en chans att återhämta mig lite innan jag mosar på med hårdare veckor igen. 

Nu till det som ni alla har väntat på. Bilderrrrr:

Ämne: Musikhjälpen 2015

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar