Näst sista

Näst sista passet är här med avklarat. På cykeln alltså... i USA... om jag inte hyr cykeln längre vilket jag nog kommer göra. Jaja

45km blev det på kvälls kvisten i 28 grader. Helt perfekt väder och lite målnigt. Blev runt i st port lucie och lyckades ändå hålla ett hyfsat snitt på 32.5km/h och undvika så många trafikljus som möjligt. Imorgon är det dags för sista passet innan jag måste lämna tillbaka cykeln till sprocketbikes. Jag har gjort en liten karta på strava som sträcker sig till ca 80km som kan byggas på lite efter 60km så att det slutliga blir 100km+. Men det får vi se hur det känns i benen eller hur mycket vatten jag har kvar efter ca halva där jag vet att det finns ett ställe att fylla på på. 
Min tänkta runda hittar ni här: www.strava.com/routes/2682791

Nu är det läggdags. Måste upp tidigt imorgon om jag ska hinna med att cykla för att lite senare runt 10 ska vi iväg till stranden och det vill man ju inte missa. Ha det gott så hörs vi
Dagens runda: www.strava.com/activities/335169448