Norge

Godkväll. Nu är jag i Norge för en veckas träning innan cykelvasan. Det är grymt fint här och det är så jädra grymt att cykla mellan bergen.

Än så länge har jag fått till 2st pass. Ett igår där jag körde racer 135km. Det var ett ganska segt pass med tanke på att jag tävlade dagen innan men det gick ändå bra. Det regnade bitvis och några kilometer grusväg vart det också. Bra pass med en del höjdmeter:

Mer detaljer om detta passet finns på länken: www.strava.com/activities/668965327

 

Dagens pass blev ett 87km långt blåsigt och regnigt pass. Började med att köra racer dom första 66km och sedan mtb dom sista 22. En hel del regn idag och väldigt mycket motvind och sidvind. Speciellt den sista grusvägsklättringen upp på 1300m.öh. Jädrar vad segt det var den sista biten, och kallt. Fötterna blev som vanligt kalla och väl uppa på toppen så stod farsan och bosse och väntade med bilen. Det var rätt gött att slippa cykla hem då kan jag säga.

Länk till dagens pass: www.strava.com/activities/670143637

 

Imorgon är det tänkt att jag ska vila och på torsdag blir det ännu ett lite längre pass. Får hoppas på bra väder då!

Farsan levererar som vanligt grymma bilder

Ämne: Norge

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar