One of those days

Tjenare. Vad händer?
Själv sitter jag vid datorn och kollar på youtube. Idag släpptes One of those days 3 med candide thovex, sjuk video. Ni måste se den!             Länk: www.youtube.com/watch?v=R1NagZN2kjY

Annars då? Idag har jag kört ett lätt mtb pass på 1h30min. Det var ganska kallt ute och som tur var körde jag inte så länge så jag hann inte börja frysa. Brukar ju vara så annars..
Har egentligen inte så mycket att säga. Jag mår bra och tränar på som vanligt. Ja juste ja, jag har varit och lagat min mobil. Den gick sönder på nyår och sedan dess har jag haft världens sämsta och segaste telefon, en huawei (vet inte vilken modell) och den har varit helt kass haha! Den billigaste smartphonen som fanns att köpa. Men efter ca 3månader med konstant lagg så fick jag tummen ur igår och lämnade in min samsung. Nu är den fixat och jag är nöjd igen. Kanske blir lite mer bilder nu här på bloggen? Eller kanske inte..

En från idag

Ämne: One of those days

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar