Packar

Godkväll vänner. Jag har just packat klart nästan allt för resan imorgon. 07:45 går planet från Landvetter till Gran Canaria där jag ska vara 1vecka. Det är träningsläger för er som inte visste och jag är taggad! Tyvärr är jag lite snuvig och hoppas att det försvinner snarast så jag kan cykla ordentligt när vi kommer fram.

Något annat som är lite tråkigt är att min macbook har gått sönder, så jag kommer nog inte att kunna uppdatera bloggen något under tiden på Gran Canaria. Riktigt segt men det får bli en mega uppdatering när jag kommer hem istället. Ni får checka min instagram istället för där lär det nog dyka upp bilder.

Har nog inget mer att skriva tror jag, så vi hörv väl om en vecka igen då? Bra! Ha det gott för det ska jag försöka med :)

Ämne: Packar

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar