Rainy days

Distans körde jag idag. Japp, på racern.
Direkt efter jobbet så åkte jag ner till lokalen och bytte om. Till en början såg det bra ut med vädret, men sen började det regna. Jag hade som tur med mig armvärmare så jag slapp frysa, och fick till ett bra pass ändå trots reg. Det var ganska gött faktiskt.
En tur över billingen blev det innan jag åkte hem. Fick ihop 10 mil i ett lugnt tempo och benen kändes lite sega efter att bara ha kört 2st väldigt lugna pass de senaste dagarna. Men ikväll är det träningstävling i Tibro som jag ska köra. Då lär benen få jobba igång sig om inte annat! Kom dit och kör vet ja, nedan är inbjudan:

 

Annars händer det inte mycket idag. Jag är ledig från jobbet så ska nog bara slappa hade jag tänkt.

Ämne: Rainy days

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar