Up to date

Tjenare igen allihop. Glömde av bloggandet lite men nu kände jag att det var dags igen.
Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag köra 1 cykelpass till här och det gjorde jag. Blev 101km i ett sjukt gött väder. Jag är nöjd med det. Kände mig stark i princip hela vägen och lyckades hålla ett snitt på 29 trots massor med stopp i alla trafikljusen.
www.strava.com/activities/335463606

Vad har hänt sen då? Det är torsdag och redan på söndag åker vi hem igen. Det känns ju helt overkligt. Tiden har verkligen gått tiktigt fort. Nästan 3veckor har passerat och jag är inte ens brun än!.. skoja bara. Lite färg har jag allt fått.
Förutom att ha legat i solen och slappat så har jag inte gjort så mycket dem senaste dagarna. Jo juste, vi har varit ute på havet och fiskat. I tisdags tror jag det var. Det var ju grymt! Tyvär fick jag inte upp någon fisk medans de andra fick upp ca 5st var, men men. Bättre lycka nästa gång. Sen har jag även tatuerat mig. Bilder kommer! Enjoy


Som sagt, ett ankare