Rekord

I vad? Vadå rekord? Vad menar jag egentligen?
Många frågor här nu känner jag. Egentligen så har jag inget svar på dessa frågor, tänkte bara slösa eran tid någon minut, hohohohooo.

Nä, men egentligen så hade jag tänkt skriva lite om min dag som vanligt (tråkigt kanske).
Dagen har tillbringats på cykeln och hos farfar. 11:40 tog jag crossen och drog iväg mot Skövde för att sedan köra upp och ner i billingebacken för att fördriva tid, och för att sedan åka vidare mot farfar som bor i axvall. Backarna gick bra och jag var stark idag! Gött som sagt med starka ben. Efter dagens pass på 2h30min så blev det tårta hos farfar. Det satt som en smäck och jag mådde riktigt dåligt efteråt för att jag käkade för mycket. Bra där. Efter detta kalaset så tog vi en pizza på hemvägen. Grym uppladdning för morgondagens distanspass på 4h, hade jag tänkt.
Nu ska jag inte ta eran tid något mer utan jag avslutar detta inlägget här, med en bild såklart. Ha det bra gott folk och träna på!


Blickar ut över brottet