Roddmaskin och 4or

Halloj igen. Nu är jag riktigt seg i kroppen kan man säga. För någon timme sen var jag nere på hotellets gym och körde cykel och roddmaskin. Körde några 4or på roddmaskinen vilket var jobbigt som fasen, speciellt i armarna. Nu ligger jag i sängen och försöker vila mig en aning.

Dagens skidåkning har varit helt okej. Det har varit molnigt så sikten har inte varit den bästa vilket suger, men vi har åkt hela dagen ändå och haft sköj. Det är ju dumt att klaga med tanke på att vi har det grymt gött här. Och jädrar vad jobbigt det är att åka skidor i alperna. Ni som inte har gjort det borde testa. Riktigt bra träning för benen om man åker fort och försöker pressa i varje sväng så man får fart (carva...)
Så här har dagen sett ut:
08:00 Uppstigning
08:20 Frukost
09:00-11:30 Skidåkning
11:30-12:30 Lunch
12:30-16:30 Skidåkning
17:30 Träning 1h
19:00 Middag
20:00 Gå ut och kolla läget på stan!
 

Kameraman Jonas har även idag tagit lite bilder så jag lägger upp dom här nedan. Hoppas ni har det bra också och tränar på som vanligt!


Chillar i liften upp mot en av topparna. Inte så mycket folk på morgonen direkt

Bra sikt ifrån en av liftarna idag (på 2800mh)

Ämne: Roddmaskin och 4or

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar