Rulle, Sunes Jul och Marabou Dukat

God kväll vänner.

Kvällen börjar gå mot sitt slut och jag börjat bli sömnig. Innan jag ska sova så hade jag tänkt skriva lite om vad jag har gjort idag, låter bra va?
Som vanligt så har jag börjat dagen med jobb. Det gick bra, och jag är nöjd med min jobbdag. Efter det bar det iväg hemåt och jag var riktigt trött då. Efter att ha fått i mig lite mat så blev motivationen på topp och jag tog med mig datorn och racern in till cykellokalen och körde ett 1h lugnt pass på rulle. Jag slog på Sunes Jul lagom med att jag började trampa och dammade av 6st avsnitt. Kan ha varit det roligaste passet jag kört inomhus än så länge så mer Sunes Jul får det nog allt bli!

Nu är jag hemma och har mosat i mig en massa choklad. Marabou Dukat blev det (en klar favorit) och nu är jag mätt och go i magen.

På Söndag så har Skövde CK styrt ihop ett riktigt gött träningspass för alla som vill som insamling till musikhjälpen och det går ut på att man ska cykla en varvbana och för varja varv man kör så skänker man 1kr till musikhjälpen. Låter riktigt bra tycker jag och mitt mål är att försöka köra 6h. Shit vad jobbigt det kommer bli. Hoppas det kommer en massa folk och kör så man kan tjöta sig igenom passet!

Här är en länk till evenemanget, något ni inte får missa(!): Klicka HÄÄR får att läsa mer

Så, vi ses på Söndag då? Bra!

Ämne: Rulle, Sunes Jul och Marabou Dukat

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar