Sälen

Om 1 vecka åker jag! Val Thorens ska jag och 2st kompisar till för att åka skidor som bara denn. Det har vi laddat upp med med 2dagar i Sälen. Igår åkte jag och Jonas ner tidigt på morgonen och åkte skidor hela dagen. Vi sov sedan över en natt och åkte ca halva dagen idag. Riktigt bra skidåkning har det varit men kylan har inte varit så rolig. Mellan -15 och -21 grader har det varit på dagen och -27 (sjukt kallt) på natten i Lindvallen.
Passade bra att komma hem till -15 grader eftersom man har vant sig lite nu, eller snarare fryst sönder halva ansiktet..typ.

Jag har iaf haft 2st bra dagar och mina nya skidor gick riktigt gött i snön. Kanske inte dom skönaste cariving skidorna eftersom det är ett par Freeride/Puder skidor men det funkar helt klart för pisten också.

Tagga jobb imorgon och sedan ett gött intervallpass på trainern. Yessh


Min mobil gick ju sönder på nyår och det får stå för att det inte blev så mycket bilder. Denna är tagen med min Gopro som inte verkade klara kylan tillräckligt bra, eller ja, batteriet iaf. Det var helt dött efter att kameran hade legat i bilen en kall natt. Men nu lever den igen (y)

Ämne: Sälen

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar