Sammanfattning 2015

Efter att precis ha lagt ner 1h på att skriva en grymt urförlig sammanfattning av 2015 som inte sparades så orkar jag inte skriva om det igen, sorry för det. Så här kommer en snabbis istället.

2015 har varit ett bra år för mig när det gäller träning och tävling. Jag har totalt kört 24st tävlingar och gjort mitt bästa resultat på Västgötaloppet (LLC) där jag kom 12a trots en punktering. Mitt bästa lopp i Västgötacupen var Landehofs XCO lopp där jag kom 3a efter David Kangas och Emil Lindgren.
Jag har för första gången kört SM där det inte gick sådär jätte bra. På CXE sm ramlade jag i kvalet och gick inte vidare. På XCO så var jag bara seg. Jag körde på så bra som jag orkade och slutade på en 35e plats. Inget bra resultat men ändå kul att få känna på konkuransen och se hur man står sig mot de bästa. Calle Friberg tog hem vinsten i XCO och Wengan vann XCE.

Jag har detta året kört för Team Evalds MTB med Robban, Fredrik och Johan som lagkamrater. Det har varit roligt att få vara med i ett lag där alla har samma målsättning och gör så gott dom kan för att lyckas. Det har varit lärorikt och jag har lärt känna många nya goa kompisar. 2016 kommer jag att vara med i en satsning som Skövde CK gör tillsammans med Sportson. Det är 6st cyklister som kommer köra där och jag tror att det kommer bli riktigt jävla bra. Mer kan ni läsa om det här eller här

Mer orkar jag inte skriva eftersom jag fortfarande är sur för att mitt andra inlägg bara försvann, så här kommer lite bilder ni kan kolla på. Enjoy

 

För er som är intresserade av hur många timmar jag tränat, varsågoda :)

Ämne: Sammanfattning 2015

John

Hi, everything is going well here and ofcourse every one is sharing information, that's really fine, keep up writing. ddedbdeeddcgebbe

Ny kommentar