Sammanfattning av ännu en grym resa

Hej igen. Har gått några dagar sedan jag senast hördes till här på bloggen. Jag mår bra och har precis kommit hem.
Det har varit en grym vecka med massor av grym skidåkning, precis som det ska vara! Det kändes ganska skönt att ta lite "vila" också i en vecka för jag kände mig ganska sliten efter träningen när jag åkte ner till Frankrike. Så nu är jag pigg och allert igen.

De första dagarna av resan var det inte jätte bra väder och sikten var lite dålig, men vi körde på ändå och hade riktigt skoj. Sen dom sista dagarna var det solsken och helt underbart väder. Vi passade då på att åka mycket offpist och jävlar vad roligt det är, speciellt när man hittar ett ställe som ingen annan har åkt på innan. Bästa känslan ever att glida ner igenom orörd snö. Jag filmade i princip allt med min Gopro men tyvärr gick min Macbook sönder (jävla skräp dator) och alla filmer ligger nu där och jag kan inte komma åt dom. Känns ganska segt men jag hoppas att det går att laga den på något vis. Så länge för ni nöja er med bilder från fotografen Jonas och våran reseguide Malin. Tack för en grym vecka förresten, även om vi bara åkte skidor 1dag tillsammans.

Nu blickar jag frammåt mot nästa resa som är v.10 till Gran Canaria. Denna gången är det ett träningsläger som Kvänums IF annordnar (jag har varit med 2år tidigare) och det har varit riktigt skoj dom senaste gångerna. Värme och cykling i höga berg är ganska oslagbart faktiskt.



Reseledarna Jacob och Malin på La Folie Douce!

Bilderna nedan får Jonas stå för, min personliga fotograf



Jonas the man langar sportdryck under träningspasset



Inte bästa sikten dom första dagarna



Malin får stå för sista bilden!



 Följ mig på min Instagram för mer bilder. Den hittar ni här

 

Ämne: Sammanfattning

Inga kommentarer hittades.

Ny kommentar